SELAMAT DATANG KE BESIHITAM WEBZINE

Thursday, October 4, 2012

SEKEMBALINYA BESI BERWARNA HITAM

Assalamualaikum...

Sudah lama aku tak buat karangan kat blog ni..bak kata orang hidup segan mati x mau..agaknya apalah alasah aku kali ini yer..agaknya apa sebab aku x aktif lagi berkarya kat blog besihitam webzine ni yer?..susah jugak aku nak menafsirkan diri ni..kejap ada kejap takde..

buat pengetahuan semua,aku dah lebih setahun kawin,tapi langsung x ajak member2 metal semua..kekadang tu rase macam sombong pun ada..hehehe..tapi sape yang kenal aku xde pun kate aku sombong bak kate orang x kenal maka tak cinta la kan?..hahaha..

cakap banyak pun tak guna..aku nak tanya sikit..skang ni scene METAL MALAYSIA apa crita? masih macam dulu ka? gig sape anjur?..huhu..sedih woo..aku skang betul-betul ketinggalan zaman..lama aku menyepi nih..rasa2 ada orang yang boleh terima aku lagi tak??hahahah..

ok lah kawan-kawan..sesapa yang masih kenal aku tu mai la kongsi2 pendapat..aku ni bukan apa...dah lama sangat tak baca kitab muzik nih..heheheh..ok semua jumpa lagik..Assalamualaikum..

2 comments:

deaf said...

Rock never die beb hehe

BESIHITAM said...

until whwn when..hahahha